Vill ha... Ska ha!!!!

De är kul att fixa o dona hemma, och få de så där fint som man vill ha de.
Nu är jag inne på mkt vitt.. men de är ändå snyggt att ha någon färg som bryter av.
och just mä vitt så finns de någe finare än ljus rosa??
Nää!
Tror inte de!!
Är helt insnöad på riktigt ljus rosa..
Hittade dessa underbart fina påslakanset..

Tänk er allt omvent.. de som är vitt i sängen ska vara rosa.. o de som är rosa ska vara vitt..;)
haha där har ni de.. så vill jag ha de..

Kanske kan skicka hem de.. så de kommer innan vi åker.. och få ha de såååå fint när vi kommer hem..

JIPPI!!! Sandra har gjort de igen.. Fått en toppen idé



jaja sitter nu hemma o laddar inför mitt toppen pass på gympozz.. Functinal Fit.
Gryyyymt bra kompliment till den övriga träninen... där du får lite av varje..

*Kondition
*styrka
*Balans
Jag gillar de starkt, och försöker att inte missa ett pass..;)

jaja hörs väl senare eller imorgon!
Puss på er??

Föresten....! Någon av er som har sett min Ipod?? Nähä.. varfan har jag lagt den då???

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0