*

Bara för att någon sa att jag skulle sluta blogga för att jag råkade ha en "blogg svacka" över helgen, så fick ja sååå jävla mkt att skriva om.. haha

jaja!!
Är de någon mer än jag som för en månad satt o planerade inför nyår..?
haha de har jag gjort.. kommer bli sååå jävla bra.  o alla kommer vara där..;)
De är ju lite de som är grejjen, när man är ute i tid.. då har inga andra hunnit planerat någe annat.. haha
Kommer man en vecka innan så är ju alla redan upptagna.
Och säger man nu.. att man inte vet.. då vill man inte.. så då skiter man i dom.. hhahaa!

jaja nu ska ja sitta o kika klart på Ullared.. haha ja de är ju oxå sjukt som fan, de kommer en lastbil var tionde minut och fyller på med prylar.. Jepp.. o jag ska dit stöka med familjen om 3 veckor..
Kommer nog bli med de jobbigaste människorna man kan gå med där..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0