Oskrivna regler..! Eller?

De finns vissa saker som man bara absolut INTE får göra.
Tycker ja, och många med mig. de vet ja..;)

1. Nu när sommaren närmar sig och man börjar ta på sig kort byxor/shorts/kjol
Så är de strängt förbjudet att ha strumpor. Hälst inte gypaskor häller. Men ABSOLUT INTE strumpot.
På med sandalerna o vifta på tårna. =)

2. Jeans legging, Hur snyggt och inne är inte de???
Men finns de någe fulare än att ha de ihop med en kortare topp till??
(Legging UTEN fickor på arslet) De ser lixom billigt ut, eller hur ja ska förklara...
Sätt ihop de med en tunika som går över rumpan el skaffa leggings med fickor. Skit bra!

3. Muta ALDRIG din chef med blommor för att få din vilja igenom... hahahaha (Den var ja bara tvungen att ta mä)

4. Sola INTE i baddräkt... Finns sååå mkt snygga.. "bikiniliknande" baddräkter. men för guds skull.. sola inte i de..

5. Matcha INTE Stora buffliga ("vanliga jeans") Till långa tunikor som går över knäna. BLÄÄÄÄ!!
Slimmade stuprör kan gå.. men de är svårt...

Jag vet att många håller med mig...!

Ha de Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Kim

Ha ha, ja du är varmt välkommen att komma hit och mixa ihop en ny klädstil åt mig.

Har nog brytit mot minst 3 av dem där reglerna ha ha men jag bryr mig å andra sidan inte ett skit om hur jag ser ut för tillfället... orkar bara inte :(

Några tappra försök men det vill sig inte tyvärr...

2010-05-26 @ 10:41:16
Postat av: Mej

haha ja de är ju kanske så att man hamnar e fängelse om man bryter mot dessa.



men de är bara sådana saker ja kan bli störd på.. hahahahha

men sen är ju inte klok ja klok i huvudet. haha ;)

2010-05-27 @ 06:50:10

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0