Måndag

Ja.. man känner nog av att klockan är fram ställd.
O ja.. jag känner nog av att Tobbe hade bajs sjukan igår... Äntligen.. Tänk om ja oxå kan få bli lite bajs sjuk snart..=D haha

jaja.. förövrigt så blir de väl en lugn dag.. ska ner mä mamma till hennes frisör.. och prata lite..;)

TIPS: Just nu så är de väldigt inne med texter av olika slag i hemmet..

Själv kör jag på dessa..

 

Men oftast så är ju orden redan bestämmda, så varför inte skriva egna ord.

Tycker man om att klippa o klistra?
På panduro kan man köpa lösa, vita bokstäver att dekorera själva, ett kalas tips till födelsedagar.

Gjode dessa till ett 1 års kalas i helgen.




 

Så alla som fyller detta år kommer att få sitt namn, designat av mig.. haha ;) *skojja*

(Bra till dom med korta namn, då bokstäverna inte är gratis..;)..)

Ha de bäst!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vad fint dt blev gumman =) Du är så kreaktiv och duktig.. Kan du inte lära mig också haha;)

2010-03-29 @ 16:57:24

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0