god morgon Tisdag

Åkte på en stägning idag, så ja får väl jobba ett tag. :(
Tanken var att jag skulle träffa Johanna, men blir kanske för sent. -"Jag ringer/messar dig lite senare Johanna." haha

jaja nu sitter jag o käkar frulle, fick bli en skål med Valios sommar yoghurt. (Tycker alltid att de yoghurtar med lite fett i är så sura, men nu har ja hittat denna med bara 0.05 =) jag blev såååå glad för den är sååå jävla god.)
Och en skål med blåbär och hallon och en skål uppskivad vatten melon. haha ja mkt skålar blir de..;)
Kom precis in från en löp runda, börjar faktist bli bra på de där o springa ute. de var ja fan så mkt skönare att göra de nu på morgonen till skillnad på igår kl 18 när ja sprang. FAN VA VARMT!!
Men jag kan ju fortfarande säga att de är inte speciellt kul. BLÄ!!

(Då tänker väl ni att varför gör hon de då?)  JO!! De ska ja säga!! Gymmet är ju stängt...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0