God morgon Lördag

Sitter o väntar på att Tobbe ska bli klar i badrummet, så vi kan åka iväg o kika på lite blommor.
Såg att jag MÅSTE byta bild här..
<--- Bäää!

jaja dagen till ära blir att träffa Pås Åsa...♥

Sen blir de fest i Malmköping.. kul att träffas, var sååååååå länge sen.
men ja ska hålla mig nyckter, ska ju hämta en glad Åsa inatt. ;) hehe Kart man ställer upp när polarna ska ha kul...;) haha

jaja nu ska jag nog gå o ta en VV choklad bit.. Mumms!!
Drog med mig älsklingen ut på en Power Walk... fan ja blir inponerad, han hänger på ricktigt bra hela rundan.♥ (60 min)

ha de så höres vi senare
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenssilja

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2012-04-03 @ 10:41:03
URL: http://jenssilja.bloghy.com

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0