Dagens Jag!

Härligt med sol. Härligt att ha de jobb man har, så man kan vara ute så mkt man vill.
Fredag, men de känns inte som de med tanke på att jag var ledig Måndag o Tisdag.
Men de sitter ju inte fel med lite mer ledighet, speciellt inte när de ska fortsätta vara toppen väder.
Planer för helgen..
Efter jobbet blir de att åka ner till gymmet.. sista gången på en månad.. sen har dom semester stängt.. INGE KUL.
Vad ska ja göra då???
De får väl bli att kuta längs gatorna.. men de känns såååååå jävla meningslöst att bara springa runt i stan som en dåre...
jaja skit samma!
Ikväll blir de till att åka till pappa o grilla. Mys och mumms!!
Imorgon har vi inga andra planer än att jag ska vara fylle taxi till min fyllekompis Åsa.
hihi skojja. *Lav joo*♥

Vi har även pratat om att vi ska köpa blommor till balkongen..... eller nä.. inte VI utan TOBBE har pratat.. jag tycker om att få välja färg och krukor. =)

De blir nog vitt för hela slanten..

Sen tänkte jag damma av mina inlines.. SE UPP...!!! HAHA NÄÄ.. De är så jävla kul...=)

Mej från idag...=)
Härligt att få dra på sig tunna kläder..=)

Jag har sagt de förr.. och jag kommer säga det igen.. Fan vad jag älskar mina fräknar.. Soo sexy!!!
De är nog de skönaste sommar byxor jag har, köpta i Thailand.
 Har sätt att de finns ganska mkt "harems byxor" men man vill ju inte ha grenen nere vid knäna.... eller??


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0