Tack Sötaste!!

Tack Sötaste Johanna för den fina headern.. ♥Love you♥

Hihi hon var väl trött på min andra, skickade ett sms och frågade bara om jag ville ha en ny, ;) haha de gillar vi.
fan va besviken jag blir på mig själv, var nere o tränade idag, och ja kan ju säga attjag är INTE i toppform.
Har blivit för lite träning och för mkt av de goda.
Började nästan grina efter 15 min, när jag insåg att svätten rann och ja inte orkade springa mer.
Nu blir de rätt hårda pass några veckor, så är ja snart på banan igen.

Nä gott folk, ska hoppa in i duschen sen kolla senaste wallander.
och fixa mina naglar lite.
Kolla in mina senaste, såå jävla nöjd. har blivit riktigt långa..

Attityd...!

ha de Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA .

Så lite så :)

2010-07-26 @ 18:58:09
URL: http://johannavk.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0