*.*.*.*

Jepp, så bra blev rubriken idag..;)

Blev en vända på gymmet (Så klart, som alla andra dagar)
Sen slog ja o Åsa våra kloka huvuden ihop och vandrade igenom stan några timmar..
Alltid lika spännande o se vad man kan lyckas få med sig hem.
Idag blev de ett par jeans från gina, och en topp från monky.

(Måste bara säga) Skulle fixa min garberob här om dagen.. så ja la ut alla mina jeans på sängen.. de blev visst 33 st..=D hahaha ska aldrig mer säga att ja inte har några byxor..
(Mina leggings är inte inräknade) haha Ja o nu blev de ju 34 köpte ju ett par idag=)

Jag och min bästaste bäste vän Åsa på nyår... Love u♥


Kommentarer
Postat av: Kim

34 par jeans !?!?!?

Jösses, tänker du öppna en egen butik ? L

2010-01-10 @ 10:42:18

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0