Juldagen....

Vi bara slappar.. fixar o myser..
jag började morgonen med att ligga i soffan o äta kika på Skönheten och Odjuret -Den förtrollade julen, Medans Tobbe var duktig o åkte ner o tränade.. haha.. Så kan de vara.. Ja ska oxå bli disiplinerad.. efter jul..=)
När den var slut så började Bilar på tv.. =D Vilken lyckad fm..=)
Så ja låg o små sov till den oxå..

Sen kom ja på att ja skulle rensa ur mina garderober.. eftersom att mellandags rean börjar imorgon.. så ja vill få plats mä lite nytt..
Men de blev bara en påse som får åka till uff denna gång.  haha hur ska ja lyckas att bara handla en påse med mig hem??
Har övertalat Tobbe att han behöver nya jeans.. =) Den ni.... Haha de är så man gör när man vill handla..
haha
Varannan till mej o varannan till han..!!
Tur att jag har shopping Åsa med mej.. =D Då glöder kortet.. haha

Ska även åka till Jysk.. av julpengen ja fick av farfar så tänkte vi köpa nya kuddar till sängen..
Vet inte hur ofta dom ska bytas.. men har nog haft dessa i 3 år... Bläääää!!
Och så ska ja kolla om de finns någe fina påslakan sätt.. De behövs bytas lite nu.. köpte ju massor med sådant när vi flyttade.. så nu börjar de bli lite sorkigt.. De är ju inge kul att köpa.. men de ska ju vara fint i sängen när man sover ju..

Nää fixa lite av de sista.. senare blir de att ut o knata bort lite julmat o gå till mamma..
Hörs senare eller imorgon!
Puss o Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0