hemma

Efter gårdagens bajs o spyor så tog vi en dag hemma i soffan.
Känner oss mkt bättre i magen.. Men ja håller på att hostar upp mina lungor, och de gör så jävla ont i bröstet.
Känns lite som att jag håller på att dö.
haha
men de gör jag nog inte.. =)

Fan va mkt skit de går på TV mitt på dagen.. kan de inte gå massa mysiga julfilmer... =)
Tanken var att vi skulle fixa granen idag mä.. Får se om vi kan pallra oss iväg till kanot center och hitta åters drömgran..De är precis där vi har hittat de andra SUPER granarna.. en gran köpte vi på växtriket.. o den va skit ful.. Vill ju inte ha någe rangligt skit.. en kort o tjock, super tät.. Ingen stamm ska synas.. helt perfekt!!

jaja vi får väl se..
ha de gött
Puss o kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0