Första familjen avklarad

Tack alla kära! För en helt underbar morgon/förmiddag.
Gröt, skinka.. o massa bullar..=) Härlig frukost=)
Självklart blev de massa paket.. från oss=)

Tobbe är sååå bäst i år igen..=) Han sa att han tycker de va jobbigt.. haha för han lägger ribban högre o högre för sig själv!! haha!!! Min fina älskling ♥
hihi
Fick två Skönheten och Odjuretfilmer... Orginalet och julfilmen..=) Sötast!!!!
Ett 5 pack med skal till min Iphone..=) (De gula är helt i guld.. De ser ju typ senapsfult ut på bilden)
Armbandet förstås..
och Laila Bagges parfym You Rock!!
Helt underbart

jag köpte unisex parfymer till mej o Tobbe från D&G.. 5 pack=)

Mamma o Kalle hade oxå lyckats =) Presentkort från Gina o en super snygg topp därifrån..
Som får åka på, på annandagen..;) Sexy!!!!!

Mina finaste, o söta♥
Mamma kan inte låta bli att städa lite..
En glad morfar

♥Säg till om ni känner någon sötare unge så ska vi snacka lite om saken...!!!!!!
Världens finaste lilla tomte kille! ♥


Nää men tack för mej.. Nu var tanken att vi skulle fara till pappsen...

Hörs ikväll.
Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hmm.. ja jag måste ju kontra och säga att enligt mig var Leo den sötaste ungen med tomteluva i år :)

han hann i ju för sig slita av sig den innan jag hann ta kort.. och Alva vägra sin.. hon hade en prinsessa krona på huvudet i stället :) :)

2010-12-25 @ 19:37:19

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0