God morgon vänner!

Idag börjar en ny VV vecka och jag MÅSTE ta tag i mej själv.
Har haft en sådan jävla svacka i sommar, fan va trist de är.. men nu öppnar gymmet som de ska o ja funderar även på att köpa ett gympozz kort.. så att jag även kan gå på pass.

Nu står jag i köket och mixar ihop en smoothie, med blåbär, jordgubbar, en banan och vatten...
De får bli min frukost för dagen
Mumms!!!!

Ska snart ut i regnet för en uppfriskade promenad till jobbet.
MÅSTE röra på mig.. Men pratade med Tobbe igår.. och kom fram till att så fort man MÅSTE göra någonting så blir man helt anti... och man bara inte vill.. typ.. skit jobbigt..
Tur att Tobbe är såå jävla bäst o alltid peppar mig... Love you!!♥


jaja nog mä skitsnack... ha de!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

åh vad skönt det lyter med en hemgjort smoothie

2010-08-19 @ 10:29:57
URL: http://babydjungeln.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0