Måndag mogon

Måndag..  och vi inne i "ekorrsnurran" igen.

Va så duktig igår, medans älsklingen va o tvättade vår bil, tog ja en riktig långkörare ute i de fina vädret.
Har bestämmt mig för att börja dra ut o springa.
o igår var väl helt underbart väder för de.
Men fan va jobbigt de är.
De är jävla skillnad att springa 30 min på crosstrainern på gymmet o att springa ute.
men lyckades huffsat bra, Var iallafall ute 1,20. =)

Tips för nybörjare som ja ;): Har man musik i öronen samtidigt? Så kör varannan låt.

Varannan jogga och varannan gå i raskt.

Eller kasnke varannan lyktstolpe, eller vad som känns bra.

Och Kör inte stenhårt det första ni gör, och jag lovar man orkar inte springa 30/40 min.
så bli inte besvikna, de måste få ta tid.




Jepp, dagen till ära blir väl en vända till gymmet.



jaja ha de gött...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0