bläää

Inpuls sandra har vart i farten.
(Kortfattat)
Satt här hemma i min ensamhet o funderade på vad jag skulle göra.
Fick för mig att "baka rocky Roud"
sprang upp till affären o köpte marabo o dumle kolor.
när ja kom hem o tog av pappter på dumlekolorna o smält all choklad insåg jag att de va alldeles för lite ingridienser.
Så ja gav upp o kastade allt.
De är ju lite jag i ett nötskal.
.

Fan ja klippte av mej mina naglar idag..
man känner sej helt naken o handikappad när man har haft långa naglar ett tag.
Händerna blir så tjocka o fula utan långa fina maglar.
Tänk va de kan göra.
men men nästa vecka åker de på igen, fast då i acryl form.
har lite svårt av bestämma mej hur de ska se ut.

Nä känner att ja har lite för mkt energi för att slänga mej i soffan så ja ska nog fan dra på träningskläderna, plugga i Ipoden o dra ut o gå/springa.

ha de Puss & Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0