10/12

Ja måste bara få säga de...!!!

FAN VAD DUKTIG JAG ÄR!!!!   så.. de kändes bra.

Ja värkligen släpade mej ner till VV i morse.. men ja ville inte hoppa två vägningar.

O de var ju bra att jag gick... för -2,4 visade de..
och de behövde jag värkligen få se..
JIPPI!!!! JAG KOMMER SLÅ 10 KG GRÄNSEN TILL JUL....!!!!!
och har man lyckats gått ner 10% av vikten så fick man en liten present.
Denna lilla ring..

med tre symboler på högs upp står de     10%

under är en nyckel.. de syboliserar säkert oxå någe..;) hehe

O tredje är en guld stjärna.. (de får man ju för varje tre kg)

 

ha de!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du e gumman!!!!

2009-12-10 @ 21:09:07

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0